Planidoo maakt organiseren eenvoudig.
Wat is Planidoo? Ik doe mee
Planidoo - home

Planidoo 2.0, het intelligent evenementenloket

Inhoudsopgave

    Planidoo wordt momenteel al door bijna 3000 gebruikers gebruikt om evenementen te organiseren. Veel van de informatie die organisatoren op Planidoo plaatsen om hun website te vullen of gegevens te delen met hun team, is ook nodig om vergunningen en subsidies aan te vragen dus dachten we bij Planidoo: "Laten we dat eenvoudiger maken!"

    Hoe werkt het evenementenloket in Planidoo 2.0?

    Heel eenvoudig. De organisator maakt op Planidoo een evenement aan en selecteert het type.

    evenementenloket type.png

    De organisator kiest een locatie of een gemeente waar het evenement zal plaatsvinden.

    evenementenloket locatie.png

    Enkel wanneer een organisator een type evenement organiseert in een gemeente waar een vergunning voor nodig is of een subsidie voor gevraagd kan worden, verschijnt onderaan de project pagina onder de publicatiepagina voor UiT een extra knop. 

    evenementenloket knop.png

    Bij klik op de knop komt de organisator op een volgende pagina terecht waar enkel nog de ontbrekende informatie die nodig is - om een aanvraag te doen in de gemeente waar het evenement plaatsvindt - ingevuld moet worden. Alle gegevens die voordien al ingevuld werden om bv de website te vullen of teamleden te informeren, worden hergebruikt in de evenementen/subsidie aanvraag zodat een organisator nog maar één keer z'n gegevens moet invullen en hij/zij de uitgespaarde tijd voor nuttigere zaken kan gebruiken.

    evenementenloket pagina.png

    Nog één klik op "Verzenden" en Planidoo zorgt ervoor dat de aanvraag bij de juiste dienst(en) op de gemeente terechtkomt.

    Wil je als gemeente deelnemen aan dit project en het mee vorm geven? 

    Mail dan nu!

    Tips